פרסומות שפועלות על רגש

פרסומות שפועלות על רגש

פרסום הומוריסטי


פרסומת ההומוריסטית משתמשת בהומור כדי למשוך את תשומת לב הצופים לפרסומת . היא פועלת על הרגש של הצופה ולא על השכל שלו וגורמת לו להרגשה נוחה שעוזרת בשכנוע לקניית המוצר וזכירת המותג הנמכר.
לדוגמא: בפרסומת הבאה משתמשים בילדים ובטקסט הומוריסטי שיוצרים ביחד שילוב מצחיק שגורם לצרכנים להשתכנע ולרצות לקנות את המוצר או משהו מאותו המותג.  

פרסום מאיים

הפרסומת המאיימת גורמת לצרכן לחרדה מסוימת שפועלת על הרגש וגורמת לו לחשוב על המסר המוצג בפרסומת. מטרתה לגרום לתופעה מסוימת להימנע ולא להעלות את המודעות למוצר מסוים.
לדוגמא: בפרסומת הבאה אפשר לראות כי האגודה "אור ירוק" פועלת על מנת למנוע תאונות דרכים ולכן בפרסומת ניתן לראות באופן שיוצר חרדה אצל הצופים , כמעט תאונת דרכים, את המסר הברור והמשמעותי.


פרסום מיני


הפרסומת יוצרת עוררות ריגשית ע"י סמלים מיניים שמועברים דרך הרגש כדי לקדם מכירת מוצר מסויים בקרב הצרכנים. המסר המיני לעיתים מייצג את המוצר ויוצר העדפה ברצון לקניית המוצר .
לדוגמא: בפרסומת הבאה ניתן לראות את מורן אטיאס כמודל מיני והפרסומת יוצרת תחושה שאם תאכלו את אותה הגלידה כמוה תיהיו "לוהטים" כמוה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה